Кејт Мос може да направи паузу у моделингу, али се то уопште не одражава на њен рад. Она позира и прави пословне подухвате са истим успехом као пре 20 година!
Најновији пословни подухват је сарадња са Дијеталном Кока-Колом. Кејт је постала најновије заштитно лице и креативни директор овог бренда. Још није дефинисано које је њено тачно задужење, само смо добили ову фантастичну фотографију. Једноставно нико не прави тако заводљиве фотографије као модели деведесетих. Кејт ће такође из ове сарадње изаћи са 5 милиона долара у свом џепу!
Кока - Кола је одлучно закорачила у модну индустрију, што и није лош смер проширења њиховог маркетинга. Они су у фебруару ове године били спонзор Недеље Моде у Лондону и такође су сарађивали са дизајнерима као што су Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Jean-Paul Gaultier.
Иако је већина јавности позитивно реаговала на вести о овој сарадњи, некима је ипак засметала. Многи критичари су истакли да Кејт промовише мршав изглед у току целе своје каријере што утиче на младе девојке да преузимају драстичне кораке како би постигле мршав изглед који је чак многе моделе довело до анорексије. У складу са оваквим мишљењем модна индустрија је одлучила да запосли више модела са већим конфекцијским бројем.
Кејт ретко кад даје интервјуе, али је раних двехиљадитих година рекла да нема ништа боље него бити мршав и да је то њен лични мото - Nothing tastes as good as skinny feels. Ова изјава је наравно изазвала гомилу контроверзи које је прате и данас. Онда је 2018. године додала да је лепо што има толико различитих манекенки у модној индустрији данас, и да је лепше видети манекенке са различитим облицима тела.
Међутим, ову сарадњу критичари мршавог изгледа схватају као потврду да ни модна индустрија ни Кејт не деле такво мишљење и да ће ипак промовисати мршав изглед док их опет не притисне јавност.
Постави коментар