Ферари је званично закорачио у модну индустрију. Овај корак нико није очекивао од једне од најуспешнијих компанија у аутомобилској индустрији, али Ферари већ дуго планира ширење свог бренда ван аутомобилске индустрије. Они су такође отворили и њихов ресторан који је претходно служио као кантина за запослене у фирми. План је да се Ферари концепт приближи и женском полу, јер кажу да су и жене фанови њихових аутомобила.
Комбинација капута и каиша са Ферари натписом јесте најупечатљивији изглед колекције. Спортски али и елегантни стајлинг су допуниле Пума патике, као и Ray Ban наочаре.
Маријакарла Босконо је отворила ревију, док је Наталија Водианова затворила. Маријакарла је такође лице кампање.
Фото: Ferrari
Постави коментар