Ferrari пролеће/лето 2022

25.4.22



Ферари је званично закорачио у модну индустрију. Овај корак нико није очекивао од једне од најуспешнијих компанија у аутомобилској индустрији, али Ферари већ дуго планира ширење свог бренда ван аутомобилске индустрије. Они су такође отворили и њихов ресторан који је претходно служио као кантина за запослене у фирми. План је да се Ферари концепт приближи и женском полу, јер кажу да су и жене фанови њихових аутомобила.





Прва колекција је пажљиво осмишљена. Обраћена је пажња на сваки детаљ и није превелики фокус на Ферари логоу. Представљена је у родном граду Ферарија, Маранелу. Дизајнер Роко Ианоне (Rocco Iannone) је био задужен за премијерну колекцију. Роко је иначе радио у Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Pal Zileri. Искуство се и види у овој колекцији од 53 изгледа, која савршено представља Ферари бренд. Већина одеће, око 80%, могу да носе оба пола. Па тако кошуљу са огромним Ферари логоом (две фотографије испод) могу да понесу сви фанови Ферарија. Како и не бисмо биле. 😉



Комбинација капута и каиша са Ферари натписом јесте најупечатљивији изглед колекције. Спортски али и елегантни стајлинг су допуниле Пума патике, као и Ray Ban наочаре. 

Маријакарла Босконо је отворила ревију, док је Наталија Водианова затворила. Маријакарла је такође лице кампање.



















Фото: Ferrari

Постави коментар